Montag, 15. Juli 2013

Outfit #2 or: "And all the lines we cast will bring us home"




But who am I to argue fate
And who are you to walk away
I'm standing here with nothing left to prove.

______________________________________________________




Meine Lieben,

ich weiß gar nicht, wo die letzten Wochen geblieben sind, viel zu schnell ist meine Zeit in Berlin abgelaufen und gestern habe ich mit tonnenschwerem Herzen und einem riesigen Kloß im Hals "meine" Stadt verlassen. Die Wochen in Berlin waren definitiv die Zeit meines Lebens, mit Höhen und Tiefen, alten und neuen Freunden und voll von Erfahrungen und Erlebnissen. 
Die Outfit Bilder entstanden an meinem letzten Tag in der Hauptstadt, kurz bevor ich noch einmal meine Liebsten zu Essen und Cocktails getroffen habe. Ich hasse Abschiede und hoffe, dass alles so läuft, wie zurechtgelegt und ich dann spätestens meinen Master in Berlin machen kann.

Ich wünsche euch eine gute Nacht und eine gute Woche - wo auch immer ihr seid.
_________________________________________________________________

My dear readers,

my time in Berlin was running out without me noticing how fast days and weeks have been passing by. It was far too hard to leave and to say goodbye to my loved ones without even knowing, when I might be able to return. I just had the time of my life in Berlin, got to know so many amazing people and made so many experiences.
These outfit pictures have been taken on my last day in the city, just before I met my friends for dinner and cocktails. Hopefully everything will go as planned and I can return for my Master's degree next year.

I wish you all a very good night and a fabulous week - wherever you are.
_________________________________________________________________

Wearing:

Shoes: Michael Kors; Pants: Calvin Klein Jeans; Black Shirt: Zara; Cardigan: Zara Kids; Bag: Guess; Necklace: Thomas Sabo; Armcandy: Primark/Thailand Souvenirs; Shades: Marc by Marc Jacobs

Title & Lyrics:



1 Kommentar: